.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكذيب خبر کشف خودرو با 4 سرنشین در مناطق سيل بهشهر
 شمال نيوز: در پی پخش شایعاتی مبنی بر  کشف یک خودرو با 4 سرنشین در زیر پل قبل از میدان قدس ،منابع موثق در فرمانداری شهرستان بهشهر ، شایعات مذکور را تکذیب نموده و بیان داشته اند که مطابق آمار موجود تا امروز تعداد جانباختگان حادثه 6 نفر بوده است.

به گزارش بهخبر اقدامات امروز نیروهای هلال احمر و دیگر ارگانها بر روی پل مذکور ،صرفا به دلیل بارانهای پیش رو بوده و آنان در تلاش بوده اند تا  زیر پل مذکور را از سیم های تلفن ،چوب... تخلیه نمایند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 30 مهر 1391
هم استانی های عزیزمان حتی به حرمت هم زبانان خود بازتابی از این حادثه را در برنامه صدا و سیمای استانی نداشته اند
بگذارید این مردمان بی پناه در فقر خود بمیرند جان و مال آنها از یک فلسطینی ،عراقی یا افغانستانی کمتر است بگذارید آنها در جلوی چشمانتان پرپر شوند آخه آنها کسی نیستند بود و نبودشان چه اهمیتی دارد بگذار تا نباشند
mahdi 30 مهر 1391
حفظ جایگاه مسوولین شهر از جان و مال مردم بهشهر بالاتر است!!! آنها حاضرند به هر نحوی ولو با سرپوش گذاشتن روی کمبودهای شهر و نقصهای موجود جایگاه خود را تا چند صباحی حفظ نمایند.آنها حتی حاضر نشدند اولین روز سیل گرفتگی کت و شلوار اتو کشیده خود را از تن در آورده و لباس امداد بپوشند.!!ظاهرا" شبها هم با کت و شلوار میخوابند تا چند روزی که مسوولیت دارند لذتش را ببرند!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.